agterv1
A hátsó rész koncepciós rajza. A 3D CAD rajz azért jó, mert olyan helyeken, ahol bonyolult a hajó felépítése, sok a 3 dimenziós görbület, könnyen ellenőrizhető, hogy a valóságban tényleg kivitelezhető-e a terv, és hogyan fog kinézni...
Date: 05/22/2011
Views: 4960
|
agtersteven_3
A fartőke profiljának kialakítása.
Date: 05/11/2011
Views: 4234
|
agtersteven_6
Íves maró a felső, kiszélesedő résznél.
Date: 05/11/2011
Views: 4133
|
agtersteven_7
Az alsó 2 palánk végigfut a fartőkén, itt tehát a fartőke keskenyebb.
Date: 05/11/2011
Views: 4854
|
lasschen2
Mielőtt a gerinc darabjainak ferde marását elvégezzük, szárazon összecsapoltuk a darabokat az illesztéseknél 3-3 furattal.
Date: 05/18/2011
Views: 5935
|
keel_p1_1
Az első darab és az orrtőke csatlakozásának kialakítása
Date: 05/18/2011
Views: 4233
|
keel_p1_4
A gerinc első darabjának ferde marása. Látható, hogy igen kis szögben kell marni, a pad végét mindössze 0.8 mm-rel kellett megemelni!
Date: 05/18/2011
Views: 4416
|
lasschen
Illesztés a gerinc darabjai között.
Date: 05/09/2011
Views: 4692
|
lasschen2
Egy átfedés a gerincdarabok között.
Date: 05/09/2011
Views: 5120
|