agterv1
A hátsó rész koncepciós rajza. A 3D CAD rajz azért jó, mert olyan helyeken, ahol bonyolult a hajó felépítése, sok a 3 dimenziós görbület, könnyen ellenőrizhető, hogy a valóságban tényleg kivitelezhető-e a terv, és hogyan fog kinézni...
Dátum: 2011-05-22
Megtekintve: 5260X
|
agtersteven_3
A fartőke profiljának kialakítása.
Dátum: 2011-05-11
Megtekintve: 4538X
|
agtersteven_6
Íves maró a felső, kiszélesedő résznél.
Dátum: 2011-05-11
Megtekintve: 4452X
|
agtersteven_7
Az alsó 2 palánk végigfut a fartőkén, itt tehát a fartőke keskenyebb.
Dátum: 2011-05-11
Megtekintve: 5173X
|
lasschen2
Mielőtt a gerinc darabjainak ferde marását elvégezzük, szárazon összecsapoltuk a darabokat az illesztéseknél 3-3 furattal.
Dátum: 2011-05-18
Megtekintve: 6298X
|
keel_p1_1
Az első darab és az orrtőke csatlakozásának kialakítása
Dátum: 2011-05-18
Megtekintve: 4572X
|
keel_p1_4
A gerinc első darabjának ferde marása. Látható, hogy igen kis szögben kell marni, a pad végét mindössze 0.8 mm-rel kellett megemelni!
Dátum: 2011-05-18
Megtekintve: 4781X
|
lasschen
Illesztés a gerinc darabjai között.
Dátum: 2011-05-09
Megtekintve: 5019X
|
lasschen2
Egy átfedés a gerincdarabok között.
Dátum: 2011-05-09
Megtekintve: 5430X
|