A bordázatot már el is készítettem. Ebben az esetben is az alapanyag a 8 mm vastagságú laminált padló. Ez egy kitűnő anyag ilyen célra és mivel " full hull" modellt építek a palánkozás befejezése után rejtve lesz így teljesen mindegy, hogy bordázatnak mi az anyaga. A laminált padlót gondolom nagyon sokan ismerik, a közepe préselt és ragasztott faköszörület, amit mindkét oldalán egy vékony műgyanta réteg borít. Nagyon jól és főleg nagyon pontosan megmunkálható, a pontosság elérése vetekszik a fémmegmunkálás pontosságával, ami réteglemeznél elképzelhetetlen. Vágásához a finom fogazatú favágó fűrészlap is megfelel, durva alakításnál használható a dekopirfürész gép is, finommegmunkáláshoz fémreszelő és sarokcsiszoló. A faalapú részei bármilyen ragasztóval ragaszthatók, a műgyantás felületekhez azonban különleges ragasztó szükséges. A mellvéd tartóoszlopait, mivel azok láthatók lesznek, bükkfából készítettem és ragasztottam hozzá az alapbordához, még a borda kifűrészelése előtt. Ez lesz a harmadik hajómodellem, aminek az építéséhez laminált padlót használok sikerrel, de követőkre nem találtam.Pedig ez az anyag könnyen beszerezhető, és sokkal olcsóbb mint a réteglemez.Jómagam innen -onnan megmaradt anyagot használok. A bordák és a testlemez összemunkálása olyan pontos lett, hogy a bordák merevítésére, széleinek kitámasztására nincs szükség.