|
Image(001)
Az ágyúk is elérkeztek az összeállításhoz. Egy sablont készítettem, hogy a 30 db-ot összeszereljem.
Dátum: 2011-11-26
Megtekintve: 14953X
|
Image(040)
Dátum: 2012-01-12
Megtekintve: 11437X
|
DSC00463
Hát íme ilyen lett. A dörzsfákban azért maradt egy kis hullámosság itt-ott, de ez inkább a hajótest hullámosságából adódik, de nem nagyon látszik. Hát majd a következő jobban sikerül. Azért még van mit tanulni.
Dátum: 2011-12-08
Megtekintve: 9218X
|
|
DSC00320
Már majdnem csak a fedélzetek feletti rész van hátra
Dátum: 2010-07-19
Megtekintve: 8900X
|
Image(062)
Itt már a maratás folyamata látható. Ez az ami nagyon veszélyes. A cikkemben majd egy bővebb ismertető olvasható lesz a folyamatról.
Dátum: 2012-01-22
Megtekintve: 19443X
|
DSC00429
Aztán nekiláttam az ágyúk kerekeinek legyártásához. Az előre felszeletelt anyagot hígított faragasztóban áztattam, majd hagytam megszáradni, így fúrás és esztergálás közben nem tört szét.
Dátum: 2011-10-17
Megtekintve: 7290X
|
|
DSC00302
Egy fénykép hátulról. Sajnos az ezelőtti fázisokról elvesztek a képeim.
Dátum: 2010-05-09
Megtekintve: 12716X
|
DSC00400
Dátum: 2011-02-22
Megtekintve: 10146X
|
Image(073)
A további díszlecek is felkerültek. Azért még lesz egy pár nehéz feladat, amit majd meg kell oldani. A tatra is kell majd ilyet hajlítani. Az keményebb dió lesz.
Dátum: 2012-01-23
Megtekintve: 19736X
|